| 拍客 | Mielie the Wheely |
| 拍摄于 | Borno, Italy |
| 日期 | 2010-01-10 21:07 |
Waarschijnlijk een van mijn eerste spots, Juni 2004. De foto is gemaakt met een analoge Nikon.
the scottish - 于 13:18
mmmmmmm die analoge fotografie was leuk, maar oh zo omslachtig, altijd nieuwsgierig afwachten wat de resultaten zouden zijn ..... is nu toch wel veeeeeeeeeeel gemakkelijker hoor ^O^
juni 2004, al 5,5 jaar geleden, ben jij de knul op de foto? T-shirtje en hemd in elk geval assorti met de wagen :D
leuke spot ^O^
Thx voor de reacties.
@Scottish, idd. Dat ben ik, een tijdje terug wel:P