照片细节

拍客 NickBongio
拍摄于 Zwaag, Netherlands
日期 2012-01-16 20:41

1e Forester STI buiten Engeland!! Primeur op NL platen!!!

Auto 细节

极速 237 km/h
加速 0-100 km/h 5.00 s
功率 320 hp
转矩 380 Nm @ 3800 rpm
重量 1490 kg

此照片的相关评论


  1. Profile pic
    DelanoK  -  于 21:49

    Wauuuw! Wat een dikke bak! SVVD voor mij! ^O^

    答复

  2. Profile pic
    NETHERLANDS .RS6.  -  于 21:52

    Heerlijke spot! Combo met mijzelf op foto 2 haha

    答复

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  于 21:55

    Heldenbak!

    答复

  4. Profile pic
    NETHERLANDS SpykerMan  -  于 22:03

    Ik vind het maar niks:r

    答复

  5. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  -  于 22:08

    330PK dit exemplaar... Las ik ergens op google, ging over dit exemplaar!

    答复

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  于 22:23

    Er stond er gister een voor het Barbizon (oid) voor het CS in Amsterdam...ben er eigenlijk straal voorbij gelopen (maar ik keek wel ff). :-)

    答复

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  于 22:48

    Bizar !

    答复

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  于 22:49

    Lelijk hok:r

    答复

  9. Profile pic
    Russian Brabus  -  于 23:15

    Grap van de dag. Leuke auto, daar niet van.

    答复

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Wilco  -  于 23:50

    Gave spot man !^O^

    答复

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  于 09:10

    Heerlijke spot!!^O^

    答复

  12. Profile pic
    ALGERIA RJL  -  于 11:58

    En dat in Zwaag, tof! ^O^

    答复

  13. Profile pic
    Mvd.Spotter  -  于 14:58

    Ik zou m'en laten staan en op zoek gaan naar echte wagens :+

    答复

  14. Profile pic
    ferrariboy  -  于 16:14

    Ik zou er geen foto's van durven maken:r

    答复

  15. Profile pic
    NETHERLANDS MM  -  于 20:23

    Wat een heerlijke bak zeg!! :D
    Voor mij de perfecte gezinswagen (als ik hem kon betalen). ^O^

    答复

  16. Profile pic
    RenzoP1  -  于 23:36

    Deze auto is van een vriend van mij, goed voor 328 pk 513 Nm koppel.
    Max koppel is 513 Nm bij 3130 Rpm!
    Deze auto hebben we zelf opgehaald in de UK.
    Filmpje van een van de dyno runs: http://www.youtube.com/watch?v=ggAjXNK-nQk&feature=g-upl&context=G21c91cfAUAAAAAAAAAA

    答复

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Stratos  -  于 19:06

    Prachtige bak, enorm zeldzaam!

    答复

  18. Profile pic
    NETHERLANDS tiem  -  于 12:25

    ik ken er een die had vorigjaar mei al een forester sti voor de deur staan , dus dit is echt niet de eerste in nl ;)

    答复

  19. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  -  于 23:21

    Wel op de site Tiem:)

    答复

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Lennart95  -  于 13:00

    Lekker, en zeldzaam.

    答复

  21. 这个不行

更多 Subaru Forester SG5 STI 照片



相关信息

现在给“今日最佳照片”投票